Resurse umane & Salarizare

Resurse Umane & Salarizare Bizun Contabilitate Sector 4. Alege servicii complete pentru afacerea ta!

Nu vor mai exista cheltuieli legate de contractul de munca al unui angajat in domeniu.

Costurile serviciilor noastre sunt cu pana la 50 % mai mici decat costurile efectuarii evidentei contabile la sediul societatii dumneavoastra.

Firma noastra se va ocupa de exercitarea activitatii financiar-contabile si de depunerea multiplelor declaratii si raportari fiscale, astfel incat dumneavoastra veti putea utiliza timpul economisit pentru a va concentra asupra realizarilor propriilor obiective.

Veti beneficia de servicii privind activitatea de contabilitate, consultanta in domeniul fiscal, resurse umane, protectia muncii si veti fi la curent cu noutatile legislative care va pot influenta activitatea.

Servicii Resurse umane

Competenta si consultanta rapida

Va oferim consultanta specializata in domeniul financiar-contabil, care sa va ajute sa intelegeti problemele cu care va confruntati si sa gasiti solutii avantajoase.

Veti fi permanent la curent cu noutatile legislative care va pot influenta activitatea.

Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala

Puteti beneficia de serviciile oferite de firma noastra chiar si pe perioada limitata de timp fara a va lovi de complicatiile unui contract individual de munca

Beneficii servicii resurse umane:

  • Intocmirea contractelor individuale de munca;
  • Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
  • Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor;
  • Intocmirea adeverintelor de salariu;
  • Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
  • Intocmirea si urmarirea dosarelor de personal;
  • Intocmirea adeverintelor de pensionare;
  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati;
  • Intocmirea fisierelor pentru banci – plata pe card;
  • validarea datelor inscrise in cererile de concediul de odihna si confirmarea soldului dreptului de concediu de odihna;
  • evidenta elementelor de pontaj pe istoricul fiecarui salariat;
  • interogarea bazei de date si realizarea de rapoarte de management standard sau adaptate conform specificatiilor clientului;
  • intocmirea registrului unic al salariatilor in format electronic
  • transmiterea registrului catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM)
  • eliberarea catre salariati de extrase din registrul de evidenta a salariatilor

Pentru a putea acorda consultanta in domeniul resurselor umane, trebuie sa cunosti legislatia, sa ai capacitatea de a putea interpreta prevederile legale, sa fi responsabil.

Avantaje Bizun Contabilitate

Noi avem abilitatea de a interpreta legea si putem gasi pentru dumneavoastra formulele adecvate asa incat nimic sa nu va afecteze din punctul de vedere al unui control.

» Va ajutam in ceea ce priveste aplicarea corecta a legilor in vigoare;

» Va acordam tot sprijinul in incheierea contractelor de munca;

» Va consiliem in relatiile de munca cu angajatii dumneavoastra si va oferim suport legislativ privind problemele ce pot aparea in domeniul relatiilor de munca.

» Va ajutam si va consiliem in ceea ce priveste cercetarile disciplinare.

» Intocmim referatele disciplinare, procesele verbale, deciziile finale in urma cercetarilor disciplinare datorate abaterilor savarsite de catre angajatii dumneavoastra.

» Va consiliem si intocmim toata documentatia referitoare la restructurarile de posturi.

Daca aveti controale efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii si Inspectoratului Teritorial de Munca, vom fi acolo sa va reprezentam interesele

Servicii complete Bizun Contabil Sector 4

Serviciile noastre sunt complete ,cuprind toate jurnale contabile (jurnal de cumparari ,jurnal de vanzari,registru de casa,registru inventar,jurnal de banca etc) ,balanta lunara,salarii ,contributii la bugetul de stat (cas, somaj, cass, camera de munca, fond risc si accidente, accidente de munca, concedii medicale, indemnizatii ),declaratiile la administratia financiara(declaratia 112,declaratia 300(tva).declaratia 392,394 ), depuse online lunar sau trimestrial in functie de specificul societatii.

Datorita faptului ca avem o experienta bogata dobandita din mai multe domenii de activitate putem sa spunem ca dispunem de instrumentele necesare pentru obtinerea unei situatii contabile clare si exacte.

Echipa este formata din persoane tinere, dar si din persoane cu o experienta in acest domeniu.

Servicii Salarizare Sector 4

Societatea este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabilor Autorizati din Romania C.E.C.C.A.R. iar in acesti ani de activitate a reusit sa acumuleze o mare experienta, atat in ceea ce priveste domeniul economic cat si in solutionarea diferitelor situatii aparute intre clienti si institutiile statului.

Va oferim servicii profesionale si rapide pentru a va ajuta in activitatea dumneavoastra, la cele mai bune preturi calculate in functie de volumul efectiv de documente si de informatiile solicitate pentru desfasurarea activitatii dumneavoastra.

  • Consultanta privind salarizarea;
  • Intocmirea statelor de plata;
  • Depunerea declaratiilor rectificative
  • Calculul impozitelor pe salarii;
  • Calculul contributiilor de asigurari sociale de stat, asigurari sociale de sanatate, contributiei pentru accidente de munca si boli profesionale, comisionului pentru carti de munca, asigurari pentru somaj.
  • Intocmirea statelor de plata a salariilor
  • Intocmirea pontajelor;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor de sanatate;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor de CAS;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor de Somaj;
  • Verificarea si procesarea pontajului lunar;
  • Calculul bonusurilor salariale nete sau brute, al sporurilor salariale in suma neta/bruta sau procent, al diverselor adaosuri salariale, avantaje in natura, ajutoare sociale etc.;
  • Operarea modificarilor referitoare la drepturile de concediu de odihna, sporuri salariale, salarii de incadrare, compensatii, beneficii, retineri, popriri, imputatii, garantii, avansuri salariale;
  • Intocmirea declaratiilor de salarizare ce stabilesc dreptul la deduceri personale si toate celelalte elemente necesare in calculul salarial (functia de baza, casa de asigurari de sanatate, numarul de persoane aflate in intretinerea salariatului, gradul de handicap);

Servicii conexe salarizare:

  • Generarea notei contabile de salarii in conformitate cu planul contabil
  • Validarea corectitudinii datelor inscrise in certificatele de concediu medical;
  • Calcularea indemnizatiei cuvenite pentru concediul de odihna efectuat si a dreptului de concediu de odihna cuvenit si neefectuat pana la data rezilierii contractului individual de munca;
  • Calculul indemnizatiilor de concediu medical pentru incapacitate temporara de munca;
  • Generarea buletinelor salariale individuale (fluturasi salariali) si transmiterea acestora catre beneficiar, format *.pdf sau printat pe hartie ;
  • Transmiterea catre beneficiar a necesarului pentru plata salariilor nete si a comisionului de tragere;
  • Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
  • Generarea fiselor fiscale anuale si depunerea acestora la autoritatile de resort.

Trebuie doar sa ne contactezi la numarul de telefon 0763545471 sau prin email la office@bizun.ro